+48 531 392 858
studio@lupi.pl

..:: Studio Komputerowe LUPI ::..

Logowanie

..:: SERWIS ::..

Polecamy usługi serwisowe realizowane przez profesjonalny i wyszkolony personel. Wykonujemy konserwacje, naprawy bieżące sprzętu komputerowego i biurowego oraz gsm. Specjalizujemy się w naprawach płyt głównych, programowaniu układów EPROM (bios i innych), naprawy monitorów, telefony komórkowe, sprzęt RTV. Posiadamy fachową wiedzę, profesjonalny sprzęt i narzędzia serwisowe.

..:: POGOTOWIE KOMPUTEROWE ::..

Wychodząc naprzeciw Naszym klientom zapraszamy do skorzystania z pomocy informatyków i serwisantów z dojazdem do miejsca usterki. Często naprawy możemy dokonać na miejscu w skrajnych przypadkach zabieramy sprzęt do siedziby firmy w celu naprawy, a następnie istnieje możliwość dowozu.

..:: UMOWY SERWISOWE ::..

Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie usług serwisowych w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką oraz zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Umowy serwisowe są zawsze indywidualnie negocjowane. Dzięki temu ich treść jest optymalnie dostosowana do oczekiwań Zleceniodawcy. Proponowane umowy serwisowe można podzielić w następujący sposób:

Umowa serwisowa z wykupionym pakietem godzin

Zleceniodawca wykupuje stały miesięczny pakiet godzin. Jedna godzina wykupionej w ten sposób usługi jest tańsza od bieżącej ceny cennikowej. W stosunku do usług rozliczanych w ramach pakietu nie są naliczane koszty dojazdu (kosztów dojazdu w obszarze Chełma).

Umowa może zawierać także inne indywidualnie negocjowane elementy.

Umowa serwisowa z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji

Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których przerwa w działaniu systemu informatycznego (np. z powodu awarii, utraty danych) nie może trwać dłużej niż określona ilość czasu. W ramach umowy zobowiązujemy się do utrzymywania infrastruktury informatycznej Zleceniodawcy w stanie stałej gotowości do pracy, informujemy o punktach grożących awarią. W przypadku awarii gwarantujemy przystąpienie do czynności serwisowych w wynegocjowanym czasie. Opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje wynegocjowany pakiet godzin usług, za które nie ponosi żadnych kosztów (dotyczy kosztów dojazdu w obszarze Chełma).

Umowa może zawierać także inne indywidualnie negocjowane elementy.

Statystyki

062658
Dzisiaj
Wczoraj
Ten tydzień
Ostatni tydzień
Ten miesiąć
Ostatni miesiąc
Suma
12
53
65
62365
749
849
62658

Twoje IP: 54.162.133.222
2018-10-22 03:10